skoskav

idag på min vanliga lunch promenad, så fick jag för mig att gå en annan runda än den jag brukar.

den här andra rundan e jätte fin, vatten skog fågelsång...mys...men jag e ju inte van vid den här rundan o jag vet inte riktigt hur lång den är eller riktigt var den tar vägen, innan har jag bara gått en bit o vänt, men inte idag....så det slutade med att lilla jag hade typ gått "vilse" i lilla B ...hallå...hur gick detta till???
men jag hittade tillbaka (visst i alla fall vilket håll jag skulle gå) o var tillbaka precis när min lunch var slut så camilla kunde gå på lunch...=)

men jag hade ju defenitvt fel skor att gå "vilse" i , ett par av mina nya....ajajaj...skoskav...på med plåster o le...=) tur att jag bara jobba till tre idag...

det var så skönt att komma hem o ta av skorna, efter jag hämtat Theo o Selma....=)

tvätt stugan blir så fin....=) nästan helt klar nu....tack svärfar

(nu försöker jag inte sluta röka längre....nu HAR jag slutat röka...jag e  icke rökare...jippi slutade den 6/4 hade nått snesteg där den fösta veckan men inget mer sen....=)...)

i morrn ska både Selma o Theo på utflykter....fast till olika ställen...=)


puss på er


18 jobbdagar kvar sen e det semester...tjoho


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig med slutat röka.... =) ja pizza är mums! =)

2009-05-26 @ 21:47:55
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag hoppas med dte går bra.. annars får jag dränka sorgerna på lördag haha =)

2009-05-27 @ 11:32:59
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Knäet känns mycket bättre nu... så det blir ingen dräkning av sorger på lördag... bar kul istället haha

2009-05-27 @ 14:24:55
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0