nyss så träffa jag.....

nyss så träffa jag en krokodil, som körde runt i en bil......

den här underbra sången har selma sjungit halva morronen...=)

nu ska vi strax köra till dagis o jobbet...mår halv kasst, vaknade m samma symtom som jag hade när jag gick o la mig...(hade nog lite feber i natt...blää..) skönt att man e ledig i morrn...behöver nog vila mig lite...(inte för det blir så mycket vila med mina små busar...=)....)


igår var farmor o farfar (barnens) här en runda, farfar hjälpte till att fixa lite i tvätt stugan (har inte varit nere o kollat än, ska göra det ikväll) dem ska fortsätta nästa tisdag....hoppas det snart blir klart hade varit skönt. så man kan börja på nästa projekt. har ju några stycken...som alltid ( o det känns som det aldrig blir klart... men så e det väl m hus ...
kanske hinner m några på semestern bara 22 arbetsdagar kvar!!! längtar...

dax att klä på sötnosarna, sen bär det av på en liten lämnar runda innan man börjar 11 idag!

puss på er




Kommentarer
Postat av: johanna

Skönt med semster om 22 dagar... jag har några fler tills min är... =(

2009-05-20 @ 15:51:08
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Petra

mmm eller ja... allt bra? krmar

2009-05-20 @ 21:55:53
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0