härmapan...

fredagkväll...hockey på tv...suck...(inte min favvo ) men manges....det e jag o A o våra hockeykarlar....=) (fast A tittar mer än jag...o börjar bli kung på detta...hihihi...defenitivt inte jag....hihihi..)

min söta dotter låter som en radioreklam eller nått....så här sa hon innan...

mmm det smakar jordgubb, Jordgubbar e röda söta o goda....o så växer dem på sommaren....

hon e för rolig..blir inte lika kul när man skriver det här som när man hör det...=)

sen e hon ju en riktig härmapa.....allt man säger blir som ett Selma eko.....=)

i morrn e det Annki o pytte som gäller...=)  ( kanske mampap kommer o P o hennes dotter.)....sen ska farmor o farfar passa barnen så jag o mange kan gå på dejt....=)

massor som vanligt på jobbet (fast det e skönt)....men nu måste vi snart komma ikapp....

trevlig helg

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0