halvstorm...

vilket väder blåsigt som bara den....i alla fall här i lilla B så det blev ingen promenad idag, utan lite shopping...hihi...fynd....
det finns en liten butik här med outlett...så en skjortklänning blev det..100 kr....(200kr rabatt) fynd!!! ibland hittar man ibland hittar man inget.

konstig lunch idag, var så mycket folk i butiken, så när jag handlat min klänning så hoppa jag in o hjälpte madde lite, så nu tar jag 10 min lunch till....=)

jag har en sån konstig förkylning den vill aldrig ge med sig...jag vill ju träna .....men jag kanske ska träna så förkylningen bryter ut ordentligt....eller försvinner...

nu e det dax att jobba lite!

nu börjar ni bli gamla syrran...=)     men skit skoj....ska bli kul att få se det live..=)

puss på er



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja än sålänge hjälper elen..så jag hoppas det fortsätter så =)

2009-05-27 @ 21:44:40
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0