vilken härlig dag!

fick lite sov morrn....sen var det bara att köra iväg till friskis...körde ett hårt gympass....så skönt...har längtat...iväg till stan efter det, lämna tillbaka lite böcker som Selma lånat...köpa present till jonathan som ska fira sin födelsedag i morrn.....
sen var det dax att köra hem igen...tvätta lite...busa med Selma o Theo....   Har varit en skön dag....

men nu e jag rastlös igen....behöver verkligen en tjejkväll....  snart...=) eller gå ut o svänga dem "lurviga" PÅ GRAND.... det hade oxå varit jätte kul.....

Selma e så söt.....hon sa idag.....mamma?!" mmm vad är det??....Jag älskar dig mamma.....hon e så söt...det värmer....
Selma o Theo har varit så söta idag...kramats o gosat med varandra...(för en gång skull=)....)

Tråkigt bara att Mange har så ont i ryggen.....(går som en 80 åring) =)  men det går väl över...jag tror inte att han ska spela handboll på ett tag...så han får ordning på sig rygg...o göra dem övningar han har fått av kriopraktern....(stavas det så??)

melodifestivalen ikväll...har nte bestämt mig om jag vill titta på den eller inte.....igentligen inte men kanske......e ju inte min favorit.

saknar prata med M......prinsen

ha en bra lördaskväll gott folk...puss




Kommentarer
Postat av: Petra

ja dom e ju de. =)

Ha en underbar kväll ni oxå!

Kram

2009-03-14 @ 22:12:01
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0