köttfärslimpa

slutade kl. 15,00 idag...så skönt...körde o hämtade Theo o Selma...båda två var ute grusiga o glada...
Selma skulle visa att hon minsann kunde cykla så när vi kom hem var jag tvungen att plocka fram trehjulingen så hon kunde cykla här hemma, men det gick inte lika bra på gräs..=)

Sen gick vi in o gjorde köttfärslimpa ( var längesen)... o vilken höjdare, både Selma o Theo åt massor. Theo brukar visserligen äta som en häst alltid, men Selma kan det vara lite sådär med emellanåt. Det e så skönt när dem äter ordentligt...=)

har redan hunnit vara en runda på maxi oxå o handlat, behövs ju alltid blöjor o välling....=)

skulle igentligen tränat oxå men jag orkar inte, känner mig lite halvkass....måste hålla mig frisk!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0