KLÄNNINGEN

då var måndagen snart slut.

när jag var på väg till jobbet idag så hamnade jag bakom en gamal farbror i bil....som körde sååå sakta...men självklart gick det ju inte att köra om. när det var 90 så körde han 70 när det var 70 körde han i 50 när det vara 50 låga han på strax över 30 o sen kom i till 30 o då tänkte jag: ska han putta bilen nu eller??...men det gjorde han ju inte=)

sen var det rätt mycket att göra på jobbet...men det var skönt att vara på jobbet igen.

sen kom jag hem vid halv 7 o fick ett så mysigt mottagande av selma o theo...dem blev så glada...=) jag oxå så klart.

och sen kom mange med världens bästa överraskning....MIN KLÄNNING...den hade kommit...jippi....jätte glad var jag...tills jag provade den.....förstor......skulle tagit den mindre stl.  den som jag inte trodde jag skulle komma i...men det gör jag nog....för den här var rätt mycket förstor...så typiskt...   HOPPAS HOPPAS att den finns kvar i rätt stl. nu då....

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0