heavy metal

kundeinte somna i går kväll...låg o vände o vred mig, när jag väl höll på att somna så vaknade såklart Selma o hade drömt någon mardröm om tigrar. sen skulle hon sova mellan mig o mange...tror ni att jag kunde somna sen?? nej såklart inte...så jag låg o vände o vred mig en stund till....måste ha somnat tillslut...

men det kändes inte som jag fick sova särskilt länge förrän manges mobil dåna igång med någon j-vla heavy metal låt...då var det dax att vakna....Det finns ju mysigare sätta att vakna på än heavy metal på högsta volym.  Så klart var jag irriterad på alla.....tills jag fick frukost i mig...=)

lämnade Theo för fösta gången själv på dagis idag....det gick bra...lite gnällig när jag gick men det ....men det försvann innan jag hann gå ut genom dörren.=)

Ska köra o träna efter jobbet idag...Mange ska hämta Theo tidigt så då får Selma oxå slutat tidigt!

Nu e snart min lunch slut....men jag slutar ju tre idag....skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0