Andy`s

idag har vi varit på Andy´s, var där redan där kl.10,00, Selma har ju tjattat så länge...hon vaknade 06,00....=)
det var jätte kul vi var ju där med Anna, Matte Felicia o Kevin.  Theo o Kevin hade väldigt roligt bland bollarna...o Theo gillade verkligen åka rutchkanan(stavas det så??) så mysigt när dem skrattar.....=)
Selma o Felicia skötte sig mer eller mindre själva....dem cycklade hoppa stutsmattta, var i bollhavet o åket rutchkana...=)...

jag frågade Selma vad som var roligast på Andy´s när vi åkte hem o hon svarade att det var felicia som var roligast!!! =) hon  e söt hon....=)

Men det var verkligen kul att hitta på nått o särskilt att träffa Anna med (som jag saknat så mycket, älskar dig gumman)....snart dax för lite tjejkväll tror jag...=)
 Jag tog en del bilder på Andy´s dem kommer...(nått fel med pogramet just nu så jag kan inte lägga upp dem)

efter andy´s fick jag ta ett varv med damsugaren...igen...av någon anledning så har man halv sandlådan i hallen....varje dag...(borde inte vara nån sand kvar i sandlådan, men det är det)....

Selma har varit ett riktigt matvrak idag....har inte gjort annat än ätit...=)....pankakor på Andy´s hann inte mer än hem förrän honvar hungrig igen...yoggi, flingor...lite chocklad kex....sen gick det en timme kanske sen var det päron....en timme senare var det kvällsmat....men efterrätt idag till selma....piggelinglass....och Theo fick lite fruktpure...nami....gick en timme sen var hon hungrig igen...ville ha havrefras....=)...ett kinderägg.(.första gången hon fick det ....spännande)....o nu när hon skulle gå o lägga sig så var det välling...men hon orkade inte äta upp hela....=) kan jag förstå så som hon har ätit....o hon har inte ätit lite heller....=)

Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig i morrn när vi ska till the studio.....tvättar för fullt.....allt måste vara rent så man har att välja på!!!...=)
ska nog ner i källare nu o ta tvätten...=)...

trevlig helg på er...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0