johanna

Johanna är här...vi har firat lite midsommar..idag..=)...go mat o dricka...=) super mysigt att ha johanna här love her=)

just nu e hon o läser för selma....=)

Theo har inte flirtat lia mycket som förra gången, han ville bara vara hos janos..=)  kela med vovarna o titta på duverna..=) (grannen)

så kul att Johanna e här...=)...har inte känns henns så länge,men hon e så jä-lva go....=)

puss på er










svärmor...snälla du var inte sur/arg / ledsen på mig...love you...svärfar läser du be svärmor läsa detta..jag älskar er..så mycket....allt blev fel just då...vi e rätt lika karin o jag o jag vet precis ur jag hade reagerat....precis som du....men snälla.....love you...puss



Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för en trevlig kväll igår! och tack för igelkotten! =)

2009-06-21 @ 10:26:16
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej! TAck detsamma!!!

Har inte varit här inne på hela helgen så de kommer först nu ha ha

Massa kramar

2009-06-21 @ 15:59:18
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0