tack syrran

tack syrran....ååå vad spännande....längtar tills nästa avsnitt...=)

i dag e det  bara jag o chefen på jobbet....tills jag slutar då kommer camilla...=)  slutar 16,00 idag..skönt!

vilket tråkigt väder det har varit i lilla B....regn regn o regn.....fast det gör  ju inte så mycket för min skull, e ju bara inne i alla fall...=)
 imorrn e det svergies national dag! Hur ska ni fira???

vi ska till T o titta på Tuta o Kör med Selma o Theo, sen ska vi till mampap(fast dem e inte hemma) o träffa Becka o grilla...(hoppas det e fint väder i morrn)


bara 8 arbetsdagar kvar tills min semster
 o då e jag ledig en dag mitt i allt för dem stänger Theos dagis, o så e det ju midsommarafton o då har vi stängt..=)

längtar så till semestern....hoppas vädret e bra så man kan vara på stranden hela sommaren...=)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

längtar med till nästa avsnitt greys.... =)



ja fötterna är inte så charmiga dom heller

2009-06-05 @ 15:31:00
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0