skånesdjurpark.

i går var jag o selma o mampap på skånesdjurpark, tyvärr kunde inte Theo o mange följa med för Theo hade 39,5 graders feber =( det var så tråkigt, vi som ville åka hela familjen i år. ( har inte blivt så dem ansra åren heller...suck. men året e ju inte slut så vi hinner nog dit fler gånger...=)

vi hade i alla fall väldigt mysigt, tittade på alla djuren, fikade o åt glas....o selma var så duktig hela tiden, hon travade på som bara den. tittade lite o sen sa hon: så nu går vi vidare....=)

det var bara den sista lilla biten från älgarna hon inte orkade gå...så då blev det morfars axlar...=)

hel mysig dag (fast vi saknade Mange o Theo) sen grillade vi lite när vi kom hem till mormor o morfar (mampap)....behöver jag skriva att selma somnade som en stock i bilen när jag körde hem??!!! tog inte ens 5 minuter..=)

när jag kom hem, blev jag överraskad, mange hade gjort så fint här hemma....(han hade ju inte kunnat vara ute med Theo i solen) Mange hade städat o fixat o ordnat...Älskar dig!!

idag e jag hemma med Theo, ska strax gå o hämta selma på dagis...hon behövde rastas lite hihihi...=)

Theo e i alla fall bättre idag....lite förhöjd temp bara...

vilket underbart varmt väder det e idag...man skulle ju vilja köra o bada....=)känns som sommar....mmmm...längtar till semestern...hoppas det e sånt här väder då.=)

nu ska jag stoppa Theo i vagnen  o gå o hämta Selma, ååå glömde ju ...Selma cyklade till dagis idag på den "nya " cyklen....med stödhjul....hon var SÅ stolt när hon kom till dagis...=) gullungen..

puss på er

kommer kanske bilder från skånesdjurpark i kväll....om jag hinner...

Kommentarer
Postat av: mange

Älskar dig oxo pussar

2009-06-02 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0