rösta

blev ingen promenad idag, bara en pytte liten för att handla jordgubbar max 50meter..=) jag tänkte jag skulle gå, men så började det regna lite...inte mycket, men tänk om himlen öppnat sig, vill ju inte stå dyngsur i butiken hela eftermidagen.=)

Theo vaknade strax innan 5 i morse, o såg så där grymt pigg ut, jag la han i vår säng efter han ätit lite välling, o tänkte hoppas hoppas du somnar igen, o tro det eller ej, det gjorde han...helt otråligt, det har aldrig hänt.=)

sen fick jag väcka både Selma o Theo när det var dax att gå upp o köra till dagis...så typiskt att dem ska sova länge när man måste iväg!

när jag skulle köpa jordgubbar, så var det några från nått parti ute o ville påminna om att det e val på söndag...ja jag vet svarade jag bara..hjälp jag har verkligen inte satt in mig i detta....men jag måste rösta, så e det!  måste plugga på lite så jag vet vad jag vill rösta på...

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0