frissan

idag ska jag till frissan...ska bli skönt...jag som skulle spara ut mitt hår...hmm..det lutar åt att bli rätt kort i alla fall...men vem vet, frissan får göra vad hon vill, det får hon alltid...=)
vi får väl se hur det går att ha busfröna med mig...hoppas H kan följa med , men det e inte säkert..  får kanske muta dem med kex..=)

sen måste jag handla sandaler till Theo, o lite sommar käder (för sommaren måste väl komma nu va??) lite sommar kläder till Selma ska det oxå bli!!!

ikväll blir det utegympa..=) hoppas vädret håller i sig så det inte börjar regna, inte så kul då...får se i fall selma orkar följa med..det vill hon säkert.


puss på er


var en jobbig vecka förra veckan, hoppas att denna veckan blir bättre, fast det börjar inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0