vad har hänt sen sist

Torsdag: var vi en runda på stranden, sen kom anna med familj hit o grillade o barnen busade o i traggade =) super mysigt vi kunde sitta ute hela kvällen så skönt.

Fredag: gjorde vi inte så mycket, tog det lungt o slappade i trädgården, Vi var trötta allihopa trots sov morrn, Theo vaknade vid 10.00 o Selma väckte  jag 10,50..sömntuta. men det var en mysdag helt enkelt

Lördag: dagen började med dunder o brak, regna o åskade som bara den, det värsta var att balkongdörren var öppen, gissa om det hade regnat in där?? o takluckan på bilen o sidorutan...ojojoj...plaskblött....hur hade vi kunnat glömma stänga?? (men nu e det i alla fall tort o fint igen...=)..) sen stack jag o becka in till stan (ja i ovädret) vi var tvungna att införskaffa lite presenter till nästa helg, (tänker inte skriva vad för mjag vet ju inte riktigt vem som läser) =)

o på kvällen blev det en mycket trevlig 30 o 60 års fest, med trevligt sällskap o god mat...mums...o superbra musik, bjuder på en av gårdagens låtar här...(lite hög volym blev det allt, men så kan det bli med liveband) faktiskt bättre live. =)

alla verkade gilla detta förutom selma =)..när vi satt i bilen sen så frågade jag henne i fall festen varit kul (där var en del barn att sprinag runt o leka med, fyra stycken i Theos ålder gissa o två i Selmas ålder) jo festen var rolig men inte musiken, det hade varit mycket bättre om mora träsk hade spelat tycket Selma....hahaha...hon e för go.

Söndag: har ju inte varit nått lysade väder idag så ingen strand blev det, men då fick jag rensat bland barnens kläder, så nu e det i ordning. =) vi har mest tagit det lungt idag.

nu sitter jag här med lite ångest...börjar jobba i morrn..fyra veckors fantastiskt skön mysig härlig underbar semster slut...=(
jaja jobba måste man ju göra..=/ o jag tycker ju mitt jobb e kul men lite segt e det allt.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som ni haft det riktigt bra.... ler ja marknadskarameller är mums... ler

2009-07-20 @ 12:53:04
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0