rensat

idag har vi haft stora rensar dagen känns det som, rensat leklådan (som höll på att svämma över), plockat undan lite saker som var onödiga att ha framme....vill ha lite ordning o reda just nu, alldels för mycket grejor över allt....

vi e rätt trötta på vårt vardagsrum...vill göra om..(fast det behövs inte igentligen..)..men det finns andra ställen i huset som oxå behöver fixas till (som verkligen behövs)...var ska man börja???

blir kanske att vi möblerar om kanske lite nya gardiner o kuddar...???

håller just nu på att ladda upp bilder som jag ska framkalla, (måste ha lite riktiga bilder kan inte bara ha dem på datorn)...o så nån förstoring!!


i morrn kommer anna m familj, för lite bus o grillnng...kanske nått glas vin...(e ju trots allt semester)...ska bli super mysigt, för på måndag börjar jag jobba igen.=( var tog min semester vägen?? vill inte alls börja jobba igen, dessutom så e jag själv hela måndagen 9-18...hur kul e det?? o dessutom vet man ju inte alls vad som hänt nu på 4 veckor...

jaja några dagar e det ju kvar...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0