2009! 30 frågor och svar

30-dec-e

Fick en utmanning av duracellmamman

Mina svar på 30 frågor om 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm..tänk...japp jag har varit på PINK konserten. och bestämt datum för bröllopet.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga att hålla

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Oj det var många som fick barn 2009

4. Dog någon som stod dig nära? Ja en gammelmoster (kanske inte jätte när men sorligt dock)

5. Vilka länder besökte du? Har nog bara varit i vårt avlånga land detta året, inte ens en tripp till danmark blev det.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer tid?!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj jag vet inte, kanske bröllopet vi var på

8. Vad var din största framgång 2009? Att inte bry mig om folk som bara bryr sig om sig själva, sluta vara så snäll mot dem.

9. Största misstaget? tja kanske var det när jag körde i sönder ett vinterdäck?!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej det har jag inte, inte mer än någon förkylning

11. Bästa köpet? Min nya kamera

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder till barnen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina barn gör mig glad varje dag

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Många

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Oj jag är nog för det mesta alltid glad, alla år. =)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hittat på mer roliga saker med familjen

17. Vad önskar du att du gjort mindre? jobbade (hahaha)

18. Hur tillbringade du julen? Med min familj, mina föräldrar och syskon o respektive

19. Blev du kär i år? Ja, i min älskling, lite mer kär för varje år =)

20. Favoritprogram på TV? oj det är många, DH, greys, fringe mfl. kanske skulle spendera mindre tid framför tv.n?!

21. Bästa boken du läste i år? oj jag har läst många, svårt att välja.

22. Största musikaliska upptäckten? Att Theo börjat sjunga lite =)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Gå på och se PINK

25. Något du önskade dig men inte fick? Snälla barn...hahaha..;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag hade hunnit träffa min Anna lite oftare

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? som vanligt

29. Vem saknade du? jag saknade nog ingen, kanske en av mina vänner jag inte träffat så mycket

30. De bästa nya människorna du träffade?  Johanna och så har jag "lärt känna" en hel rad underbara bloggare/bloggerskor


Jag utmanar:

Petra

Johanna

Sandra


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska se till att göra den också, lovar!! :)



Haha jadu jag tror själv vi känt varandra i evigheter men det är bara lite mer än 6 månader. Helt galet!!



Gott nytt år!! Kram

2009-12-31 @ 14:24:42
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0