Snöbus

I går kväll blev det julklapps inslagning, mysigt nu närmar det sig med storm steg!! =)


Selma skrev sitt och Theos namn på alla ettiketter =) väldigt konsentrerad (lapparna är ju alltid så små)

efter att Selma somnat fortsatte jag och Mange lite till, sen skulle vi se Flickan som lekte med elden, och det gjorde vi eller ja Mange kanske jag ska säga, för jag somnade när det var halva filmen kvar.

Så alltså var boken mycket bättre än filmen, för boken kunde jag inte sluta läsa hur trött jag än var!! haha!


Idag var jag och Selma och handlade lite mat i förmiddags.

Sen på eftermiddagen var vi ute och busade i snön.
Theo var med en liten stund sen ville han gå in och sova


Theo på väg att kasta en snöboll på mig! =)

När Theo somnat gick jag ut och fortsatte busa i snön med Mange och Selma



På pappa!! hahaha

Nu sitter Mange Selma och Theo och tittar på en av Theos favorit filmer, Lejon kungen!! =)

Snart ska jag gå och fixa middagen i dag blir det Taco, mums!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

mys!! =) jag skall börja läsa böckerna på söndag, de lär vara slut innan julafton börjat =)

2009-12-19 @ 17:40:08
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så härligt ni har det å helt rätt prioriterat, n jut av snön - den försvinenr ju av sig själv, dammråttorna kan du hjälpa att försvinna en annan dag ;-) Hoppas tacosen smakade! Kram

2009-12-19 @ 18:07:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Blir inegn vit jul, det skall töa i veckan säger far :(

2009-12-19 @ 20:03:18
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0