julkänslan infinner sig (snart fullt ut)

I morse fick även jag ( känns som alla andra redan har) lite julkänsla. Med minusgrader, och frostvitt över allt!
När jag gick ut för att hämta tidningen i morse och gick mot huset var det så fint, frost kallt (fortfaradande mörkt ute) och stjärnor och stakar som lös så fint!!

Till och med att skrapa rutorna var okej idag!! =)

Just nu är inte julkänslan på topp längre, men den kommer väl igen när man går ill bilen och det är frost på den även när jag ska köra hem från jobbet!! =)

Och så kommer det att vara mysigt när jag kommer hem till alla tända stjärnor och stakar och barnens farmor och farfar är och tar hand om dem, och har lagat mat till dem och mig!! perfekt. Stakars Mange jobba över denna veckan också =(

I morron ska vi baka lussekatter (handlat saffran idag, den är ju billig, bara 38 000 kr /kg, tur att man inte behöver så mycket) hoppas på glada och mysiga barn då! =)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med lussebullar... :)



ja blev inte mkt snö här....men det kommer till jul istället....



haha ja du får träna mer, det borde jag med göra.

2009-12-02 @ 19:09:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: JULIA

ja otroligt mysigt med alla ljus! Verkligen :D

- nej inte jättekul att äta rå hamburgare... twice tillochmed!

2009-12-02 @ 19:09:51
URL: http://juliaalinddblad.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja kursen var ruskigt prisvärd! Hoppas ni får en bra bakdag idag! Massor med kramar!!!

2009-12-03 @ 07:54:36
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0