Vilken morrn....

Vilken morrn....dagen började med att Theo kom in i sovrummet och skrek mig i örat!! jätte skönt! busunge =)
Men sen fick jag en puss och kram och så kom Selma också och mange så hela familjen i sängen, lite mys blev det, och massor stök och bök, Theo kan ju inte bara ligga still och mysa....

Selma vaknade tidigt (ja Theo också) men när hon kom in i sovrummet så gäspade hon stort och sa att hon var trött, jag frågade varför hon inte hade kommit och lagt sig och somnat hos mig. till svar fick jag: Jag var jätte kissig, sen fick jag välling och sen glömde jag det!    hahha hon är för rolig, det lät så kul när hon sa det. =)

Igår storstädade jag och idag syns inte knappt det...orkan och tornado (selma o Theo)har dragit genom huset...suck varför städar man överhuvud taget??
för att slippa kaoset (okej lite överdrivet kanske, ser fortfarande någerlunda fint ut) så gick vi till lekplatsen, och busade =) och hade lite piknick.  mysigt.

Mange och Packe är i stan och shoppar födelsedags presenter, Theo sover och Selma vilar och tittar på Lejon Kungen. jag också lite emellanåt, jag gillar lejon kungen.=)

Snart kommer Anna m familj och busar och fikar. =) mysigt, nu var det ett tag sen jag träffade Anna.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har vinkat på din man idag på stan! =)



haha du fattar lite... :) hoppas ni får det mys med Anna! =)



ja det var synd men så kan det vara! vi får se en annan match haha

2009-08-22 @ 13:57:09
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

min dag har varit sådär.... lite uttråkad haha.... =) men men blir nog snart en film! =) kul med bröllop, dock svårt och hitta kläder..säg till om du behöver smakråd =) följer gärna med

2009-08-22 @ 19:13:57
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0