vilken mysig ...

vilken mysig dag dag det varit idag.
lekt och busat och anna m familj var här barnen busade som bara den och lilla K bara växer och pratar som bara den, =) kan t o m säga Selma eller ja sema, men det räknas. =)

Efter en trevlig fika stund med familjen Anna så blev det dax att fixa taco, ååå det var så länge sen och så gott det var..mums, sen blev det ju lite bad o lördags godis!! =)

och vilken nostalgitripp det blev mange satte igån joddla med siv, snaka om gymnasienostalgi, det var jag Tesse och mange o killarna och joddla med siv på förfesterna...hahha



jag var ute och gick en runda i det fina vädret ( vilket fin väder det blev tillslut) så har fint var det:


och så här fin var jag (hihihi) ;)


trevlig lördag allesammans

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej inte så värst uttråkad längre, pratar ju med dig på msn.... =)

2009-08-22 @ 21:35:44
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bloggen blev super, nu é sova som gäller för min del kram

2009-08-22 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0