Vilken liten ...

Vilken liten mys stund det blev i morse, hela familjen i sängen för lite gos på morronen, så mysigt, sen började stök och bök (Selma och Theo) busa runder, så då var det dax att gå upp. =)
Men man blir på så bra humör när morronen börjar på det viset! Känns mycket lättare att jobba hela dagen sen. =)

Nästa vecka blir också mycket mys hoppas jag! Då är det dax att inskola Theo, och jag är ledig hela veckan. Ska bli skönt!!

Tänkte att jag skulle gå ut en runda på min promenad, men det vet i tusan, det ser ut att börja regna vilken sekund som helst!! Men jag trotsar väl vädergudarna och går en lite runda i alla fall!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt gumman, hoppas allt é bra, här é det rätt så bra kramar

2009-08-13 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0