i min hjärna

ska jag städa?  Måste jag vara så duktig jämt?   ska ju träna, när?          känner inte för att träna igentligen!!
kanske ska jag köra till stranden? det är ju fint väder, skulle det inte regna?  orkar jag träna?   Hoppas det går bra på dagis idag!!
kanske ska ligga och titta på film hela dagen? ska vi ha kyckling till middag? Undar om det är nån som kan följa m till stranden?! Eller kanske ska köra själv, lite lugn och ro? Undra om Hella får tag i fler blåbär? bläbärspaj, mmm!
Eller kanske taco?           Vin?     kanske putsa fönsterna? Nej! fast kanske?! kanske ska passa på att gör nått som JAG vill??!! vara lite ego??!!    inte vill jag städa igentligen?!                    Mange!
Anna m familj, fika...kanske ska baka nått? Eller köpa nått? jag tror jag har beslutsångest!! vill göra så mycket?
ska kanske köra o träna då, så jag kommer igång?! måste byta om eller packa ner?

Vad ska jag ha på mig på söndag? går fortare att städa utan barn!

Undra hur det e med min älskling?!!

Nej nu går jag och byter som och kör till gymmet, sen får det bli vad det blir resten av dagen!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Du é så flitig gumman, hoppas att é bra med dig kram

2009-08-21 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0