regn

Kom hem till ett kaos efter jobbet, men det löset sig! Mange hade städat så fint i hela huset, skönt slipper vi det i helgen!

Skulle precis ut och gå en runda, jag började gå men sen kom några riktigt fula moln och det började droppa, så jag vände och tur var ju det för himlen öppnade sig fullständigt! jäklar vad det regnade!
  syns kanske inte så bra på bilden, men regna gjorde det i alla fall!

Men nu har det slutat regna, så kanske jag skulle våga mig ut nu?!  kanske hinner lika långt som innan sen får jag kanske vända igen, hihihi, fast lite motion har jag ju fått då i alla fall=)


Så kan Mange o Simba sitta inne i värmen och mysa =)



jaja jag får väl ta en liten promenix, en liten

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

märkligt det egentligen att hjärtat börja slå dubbelt när man blir stoppad fast man vet att man är clean... haha :)



2009-08-13 @ 21:33:32
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!! Ja va skönt att komma hem till ett städat hus. Aldrig fel.

JA du... ler

En riktig fining har jag hittat. ler

En av grabbarna som vi spelat med nu ett halvår! Mathias! Im happy! Ler

Kramar

2009-08-14 @ 11:38:11
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0