Polisen

I natt har jag fått sova, bara varit uppe EN gång!! så skönt. sjuklingarna är bättre, ingen feber idag, bara ont i halsen.

Jag började 11,00 idag så jag var på gymmet i morse, det var så skönt! hade nästa glömt hur skönt det är att träna! =)

Men gymmet får vänta tills lördag innan jag kommer på besök igen, hinner inte innan dess. jag hoppas på fint väder så jag kan ut och gå någon långrunda istället!!

I omklädningsrummet efter ett svettigt pass kom jag på att onej jag har glömt min borste (och jag som ska till jobbet direkt efter) men vilken tur att jag har så spikrakt kort o tunt hår så att jag kunde bara föna lite o dra fingrarna igenom det så klart. (hmm kanske ska sluta önska mig långt lockigt hår..hahah..kommer ju aldrig att hända ändå)

På väg till jobbet så blev jag stoppad av polisen...hmm jag körde ju inte för fort?! men det var vanlig kontroll, körkortet godkännt och nykter var jag så det var bara att köra vidare.=)

nu ska jag gå en lite sväng om jag hinner innan nästa regnskur kommer, värsta aprilvädret känns det som!

puss på er

Och en helt annan sak är ni lite nere idag gå in och läs Petras blogg, vilken energi jag fick! smittade verkligen av sig!

Kommentarer
Postat av: pelle

Man måste få ha minihjärna ibland ;D

2009-08-12 @ 19:15:26
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Petra

Hej gumman!

Underbara underbara du!

Du e för goer! =)

Ja vilken tur att du va nykter .. ha ha ngt skrämmande om dom påstått ngt annat. Ler

Ngt låg humor ikväll ;) Sorry!

But im still happy! Me like!

:)

Ja fest låter kul. Hoppas de infaller rätt helg , haft otur sista gångerna ju. Men känns inte kul att skaffa barnvakt när man trots allt e barnfri 2 helger i månaden om du förstår vad jag menar.

Ja nu ska jag strax hoppa i säng o ladda inför min svampplockar dejt imorgon. :)

Kramar i massor hjärtat

2009-08-12 @ 21:16:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha man blir alltid nervös när man blir stoppad av polisen... :)



nu är min dator tillbaka!!! =) skönt =)

2009-08-12 @ 22:25:24
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: adina

jag måste också börja träna..



tack för kommentaren!

jag hatar när folk inte lyssnar, man känner sig så himla osynlig då. Varför började dom prata i första taget då? Usch..

2009-08-12 @ 23:09:48
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0