måndag o tävling

Då var det måndag igen, första dagen för Selma och Theo på dagis efter ett långt och härligt sommarlov för dem.

Jag skulle köra och lämna Selma, och Mange skulle lämna Theo.

Mange o Theo körde lite innan oss, så när dem sa hej då, började Selma gråta och ville ha en kram av Theo , och Theo kramade och sen när hon inte slutade gråta så klappade han henne på ryggen och skulle trösta hennem det såg så gulligt ut.
Selma och Theo har ju knappt varit utan varandra på 6 veckor, så dem kommer nog att sakna varandra lite nu.

Men snart börjar ju Theo på selmas dagis, så då träffas dem ute på gårdan i alla fall.



Gör som jag var med och tävla om en safari resa i Afrika.

 För varje deltagare donerar Canon 2kr till WWF

Tävlingen är gratis!!

klicka på länken nedan:

http://calsms.com/736/712/7078/10743896/10752422 

Även om man inte vinner har vi ju hjälp WWF med två kronor för en bättre miljö!!

lycka till!!

nu ska jag gå min lunchpromenix, om det nu är uppehåll en stund. hmm jädrans tråkigt väder, bara regn och regn!!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0