underbara helg!

Vilken mysig helg vi har haft, tänk om vi kunde ha sånna här helger varje helg?! kanske hade blivit långt tråkigt men dock.

Fredagen  började med mys pys i sängen på morronen, Selma o Theo läste för varandra och mig!
 Mina gulliga ungar! =)

Sen var jag tvungen att köra o jobba, medans Mange var hemma med Selma oTheo.

På lördagen fick jag sovmorrn, när jag vaknade klockan 09.00 så var det helt tyst, hmm...vad har hänt tänkte jag, så jag kikade ut genom fönstret, ingen bil ..aha dem är och lämnar granris (vi har precis fällt vår stora gran).

Efter lunch och Theos middagslur så bra det av till barnens dag, där vi hade det super mysigt.

 Cooligarna redo att köra till barnensdag.

Tänka att både Selma  och Theo vågade rida!!!
 Hjälmen var lite för stor, men det var nog rätt kul, hjälmen skumpade fram o tillbaka, hihi  Selma var lite rädd från början , men sen var det jätte kul.

Sen lyssnade vi på Mojje o åkte lite karusell
 synd att inte deras asgarv fasnade på bild! =)

Idag har vi varit en sväng hos farmor o farfar o packe, lämnat lite saker, och busat =)
I eftermiddag har vi bara varit hemma o fixat lite o myst o busat. varit en skön dag ( lite trots som vanligt)

Nu på kvällen har jag klippt gräset och Mange tyckte det var jätte kul att ta kort på mig så han fick en gräslig min =)tokmadde!

Nu så håller vi söndag!!

Imorrn är det dagisdax!!! (kommer nog att bli lite jobbigt för mange att lämna Theo i morrn=(, håller tummarna för att det går bra, bara två veckor tills han får börja här på Selmas dagis)

puss på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0