Träning och feber

Filmen igår var rätt kul faktiskt!! Värd att se fast kanske inte på bio igentligen, men men kul hade vi i alla fall, tack johanna för att du drog med mig!! =) inte somnade jag heller!! perfekt

Idag har jag varit så flitig , var på gymmet i morse, eller jag kl.09.00, det var så skönt att träna lite , var ju "bara" åtta veckor sen sist!! så det var ju på tiden, kommer kanske inte att tycka det var lika skönt i morrn, när jag har träningsvärk så jag inte kommer ur sängen!! =/

Det blev inte regn idag!!! solen strålar som aldrig förr, och så kan jag inte åka till havet (som jag har tjatat om länge), Theo fick feber igår, så mange fick köra och hämta honom på dagis, då hade han 39,5 grad, senare på eftermiddagen hade han 40,4 ojojoj, inte bra alvedon och massor med dricka, så skönk febern.

Men det håller på att ge med sig i alla fall, han har inte fått någon alvedon idag och tempen ligger precis vid 37,5-38 och pendlar (så enligt vårdcentralen har han ingen feber nu utan bara förhöjd temp) Men jag får vara hemma med honom idag i alla fall, så han blir frisk, inte kan han vara vid havet, Selma o Mange är på väg till stranden.

Theo sover nu, så jag ska gå ut o slänga mig i närmsta solstol o lapa sol!!! =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0