super ´nice

FREDAG!!!! underbara fredag!!

slutade kl.18,00 kom hem till min underbara familj! Mange hade lagat underbar god middag (visste visserligen om vad det skulle bli, och har gott och längtat hela dagen) Apelsin gryta...mums, mammas recept. Och jag och min älskling åt i lite lugn och ro, Selma och Theo hade redan ätit så dem satt och tittade på bolibompa mutade med chips, hahha..=) ibland får man göra så!!

Nu sover båda två, jätte trötta efter dagis! Selma satt nästan och somnade i soffan, lilla gumman! Theo är det alltid full fart på tills han typ trillar ihop i en hög och somnar..=)

ska kanske se kristallen nu eller kanske det blir en film!! vem vet??
bjuder på en underbar låt!! hoppas alla ni får en trevlig helg!!




puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen!

Ha ha ha mmm inte bra när de sprutar blod =) Aj aj aj ...

Kommer ni till Anna den 5:e? Jag & M kommer. Äter du kräftor? Har ngt svagt minne av att du inte gör de? Stämmer de? Isåfall kanske vi kunde gjort ngt gemensamt?

Härligt att äta bara ni två. Lite fredags mys e aldrig fel.

O ja man får muta sina barn ibland. =)

Ha en underbar helg.

Kramar

2009-08-28 @ 20:27:32
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0