snart min födelsedag....

Vet ni vad idag är det bara exakt en månad kvar till min födelsedag!!!! tjoho...bara så ni vet, då blir jag ett år närmre 30 ...men ingen 30 års kris i närheten...=)

Maten blev jätte god, måste bara säga det, kyckling fylld med fetaost och soltorkadetomater basilika...mums...blev supergot!! =)
Selma och Theo var jätte trötta efter dagis, så dem somnade typ 19,00 kommer säkert att vakna tidigt i morrrn, =(  hoppas på lite sov morrn.!!!

nu ska jag och mange se en film,

puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej!

Nej hon e alltid så trött eller sover så djupt rättarsagt =)

Go mat ni åt. Avis ler

Jo vi ska ses i helgen =)

Ha en underbar kväll!

Kramar

2009-08-21 @ 20:57:31
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: pelle

Ett år nämre? Hm... och jag gissar på att du är 22 ;)

2009-08-22 @ 23:11:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0