skönt att träna

så nu är jag på bättre humör igen..=)

Bakningen gick jätte bra, Selma och Theo var så  duktiga och tyckte det var jätte kul....och gott, dem slickade varje skål och sked och slikepot dem om åt...hahaha.   dem var så söta!! =)


Sen har det varit lite upp och ner med Selmas humör, hon har nog varit trött idag...

På eftermidagen var vi ute och lekte i det fina vädret, kurragömma är Selmas nya favorit, även om hon fuskar en hel del...hihi

nu har jag precis kommit hem från gymmet, det var så skönt att trötta ut sig totalt! =)

i morrn är det jobb, men jag börjar inte förrän 11,00 =) så jag ska försöka hinna dammsuga här hemma innan jobbet, kan behövas! skulle gjort det i dag men vi var ute istället!! =)

Ihelgen är det fullrulle, ska träffa hela min familj på lördag hela dagen, båda syrrorna är hemma. vi ska "fira" mamma lite eller hon ska utnyttja sin present  på lördag!

och på söndag fyller Hellan år så då blir det lite mysigt kalas!!

och så var det ny vecka igen...C på jobbet har rätt snart är det julafton (vad deppigt att tänka på det)

natti natti!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaha jag förstår.... vad störigt, lånar du den så är den ju upptagen.... =) systrar haha! =)



när skall du bjuda på kakorna då ? haha...slicka skålar är nästan det roligaste :P

2009-08-27 @ 21:49:47
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0