regn o rusk

Ja då har jag varit lite dukig idag också, varit på gymmet o tränat på förmidagen! det var så skönt! fast nu är jag rätt trött. undra hur det kommer att gå på festen ikväll, om jag redan är trött. hahaha!

Sitter här i soffan och är små ruggig, vilket rugg väder det är idag! brrrr. jag vill ju nästan sätta fyr i kaminen! Men det känns kanske lite tidigt, dessutom så sitter jag och myser med Selma! skriver med en hand, hmm...går inte så jätte fort ! =)

Det bara regnar och regnar, hoppas det är bättre väder i morrn, för då hade jag tänkt att köra ner till stranden och titta lite på volleyboll. Men det brukar alltid regna när det är turnering! konstigt!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Regn regn regn ja o åter regn! Drygt som tusan. Men men de e väl över nu med sommaren. Snyft! Tycker att man knappt hann reagera eller reflektera över att de va sommar.

Kramar

2009-08-15 @ 13:30:09
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0