Nya ord

Just nu, bara på några dagar så sprutar det ut nya ord hos Theo, det är så roligt.

Mormor, morfar, farmor,farfar,(gissa att dem blev stolta=)..) bil,(tåg), pippi (till både pippilångstrump o fågel) aka (anka). det var något mera, men det glömde jag nu! hmm....

Mange är och grattar sin farmor idag, jag stannade hemma med Selma o Theo blir lite sen för dem. Är ju dagis i morrn.

Så jag passade på att färga mitt hår, sitter just nu och väntar på att det ska torka så jag kan se resultatet, fast bäst ser jag ju det i morrn idagsljus, hoppas det blev bra, kanske lite mörkt, vi får se. =)  undra i fall Mange märker nått??  eller läser han det här! hihihi.

Igår kväll spökade det här, jag hade stängt av tv, för att gå och lägga mig, väntade på att datorn skulle fatta vad den skulle göra, då rätt som det var så startade tv.n sig igen??!!! va kan den bara göra så? eller spökar det på riktigt?? hahhaa...
nått knas var det i alla fall, jag kan inte hitta fjärkontrollen heller...(??)

Var precis och kollade mig i speglen, blir nog lite för mörkt, hmm...få kanske försöka ljusa upp det lite, tips??

snart dax att gå och sova.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0