GLAD PÅSK!

Skärtorsdag....nu börjar påskens alla måsten...nästa år ska jag inte ha några måsten!!! =)

bär av till karin o clabbe ikväll ...träffa faster Helena ,Macke ,Packe o några till....
imorrn e det lite lungt, tror jag i alla fall...men man vet ju aldrig vad som händer =)
lördag bär det av till mamma o pappa så ska vi påskpyssla lite med moster Eskila (Jessica)  o Christian o moster Becka...ska bli roligt!!!

Theo är bättre men trött...sover middag innan middagen...=)

Selma är och busar på dagis! Theo vill oxå stanna...han började leka med en traktor direkt...=)
Han e en riktig kille hemma har vi både dockor och bilar o ja massor att leka med , men ändå väljer han nästan bara bilarna att leka med....Medan Selma leker med allt....=)

Jag o Theo körde till eko o handlade lite påskpresenter till karin o clabbe o mamma o pappa....det blir nog bra tror jag ...skriver inte vad för man vet aldrig om dem läser detta...=)

idag har jag sån j-vla träningsvärk i ryggen...hmmm....undra om det blir Afro dans fler gånger...vet inte om det e så bra för min rygg....men envis som jag är så kommer jag säkert att vara där nästa vecka oxå...=)

nu ska jag nog snart äta....e jätte hungrig trots att kl. bara e 11.00...så e det ibland antar jag....

puss på er

GLAD PÅSK!!!!


idag e det lite jobbigare, men det går...ska fixa detta!!




bild lånad från http://web.telia.com/~u52122662/paskbilder_3.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0