träningsvärk

selma hade haft jätte kul på påskfesten, dem tittade på en liten påskteater om en påskhare, påskkärring o en kyckling...dem hade tyckt det var jätte kul=)

jag har jätte mycket träningsvärk idag efter afro dans o styrketräning igår...men då har det gjort nån nytta i alla fall..=)/det e lungt johanna/
idag tro jag en 40 minuters promenad...så skönt.

får vara hemma med Theo i morrn oxå...så han blir bra nångång...fast det varit mycket bättre idag...så jag hoppas verkligen att det e på rätt väg...
när han sov middag idag...så bloggade jag lite sen skulle jag ju göra nytta tänkte jag...satte igånge en maskin tvätt...sen somnade jag på soffan...opps....fast skönt!

puss på er


mitt hälsosamma jag går jätte bra...lite mycket godis kanske=)...men annars går det bra.=) 3dagar tjoho...känns toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0