den jävlen dog...

igår var vi hos mamma o pappa o firade påskafton...om man nu firar det?? vi pysslade i alla fall...gjorde kycklingar av flirtkulor o färg o fjädrar....o massor annat..=) o åt jätte god mat....mmmm....var så mätt så  Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.....=)
innan vi körde till mamma o pappa köred vi inom en skoafär o handlade lite skor till selma blev ett par gympa skor o ett par sandaler...så e hon klar...Theos skor passa fortfarande..=) men han behöver en vår jacka...nu...men det behöver inte selma riktigt än...hennes passar fortfarande



världens (överdrivet jag vet) största spindel sprang precis förbi på golvet....fy fan...var tog den vägen....det ska döööö...förlåt alla spindelvänner....men jag e inte en spindelvän...
hahaha den jävlen dog....=)

inatt har selma legat i vår säng o haft feber....sååå varm under mitt täket....ojojoj...jag var så varm..:) stakars lilla selma

idag har vi tagit det lite lungt...selma o theo har pysslat lite....jag o mange städat lite....
sen somnade Theo o jag mange o Selma tittade på babe...grisen ni vet....o vi satt o tittade på denna....alla djuren pratar...helt plötsligt säger Selma....men djuren kan ju inte prata....hur förklarar man det...försökte säga att på film kan djur parata....jaha...hmm...lite fundersam var hon....=)

sen grillade vi...mmm...kycklingfile..mmm...så gott det blev....medan mange grillade o jag fixade lite här inna så plockade han några påskliljor till mig(i "skogen" precis vid vårt) så fina jag älskar påskliljor....dem e så fina o så känns det som våren verkligen är här...=)

skulle lägga in foton här men jdet vill ju inte funka...suck...

ska försöka med fotona lite till....=)

puss på er så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0