bus hos fotografen

Idag  var jag Selma o Theo hos fotografen....hihihi...så kul....först skulle Theo sitta stilla på en pall det gick ju bra, men han skulle ju skratta...hahaha..det fick fotografen kämpa för...Theo bara tittade på honom precis som han undrade vad håller du på med??...=)...men tillslut så fick vi lite skratt i alla fall..=)
sen skulle Selma o theo fotas tillsammans ståendes...hihi..precis som Theo ville stå stilla??? icke!!! jag fick jaga Theo...hihi...helt slut var jag. men bilderna blir säkert bra hoppas jag..trots lite blåmärke o bus...fast jag tycker det e roligare med kort där det e lite rörelse än bara uppstyltade bilder.

Efter fotografen var det dax att köra Selma o Theo till dagis, först Selma till hennes o sen Theo till hans.
på väg till theos dagis så kör man igenom en mysig lövskog...o just nu är där massor av vitsippor i vägkaten...det e så mysigt.
vill bara vara Ronja Rövardotter med sina vitsippor o vår skrik...=)

Jobbet var lite lugnare idag , så skönt för jag kunde prisa o hänga upp lite nya bågar vi har fått....o gjort en massa andra saker som fått vänta bara för att vi inte hunnit!!

Selma är så duktig med sovadet utan blöja...=) hoppas hon e lika duktig i natt!!

i morrn e det e ny dag....=)

go natt mina vänner.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0