Sjuka barn igen...

Selma e febrig o hostig...så tråkigt...min lilla kamin...men jessica o christian kom i alla fall och hälsade på...(dem tyckte att dem redan hade blivit smittade i så fall, vi träffade ju dem i lördags)
alltid trevlig att träffas blir ju inte så ofta..

Selma gick o la sig i min o Manges säng o somnade....när Theo vaknade gick vi ut en runda...det var så skönt väder. Selma sov gott vidare.=)

När hon vakande vill ju hon oxå gå ut...=)(lite friskluft skadar nog inte) hon var ju betydligt piggare då...

jag tog bort massor döda "hallonbuskar" blev knappt nått kvar...hoppas det blir några hallon...det e ju så gott=)

sen grillade vi korv till middag, me potatissallad o pasta(till selma o theo)...Selma tyckte det var så skönt ute så hon tyckte vi skulle sitta ute o äta....så det gjorde vi faktiskt...det var väldigt mysigt..=)

Mange e hemma i morrn me Selma (o Theo)....sen fär jag vara hemma i alla fall halva onsdag o sen torsdag om det behövs....vi får väl se.
har knappt jobbat denna månaden känns det som, bara varit hemma med sjuka barn...hoppas det blir bättre snart.

nu blir det lite filmtajm....

puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Stackars selma. Hoppas hon blir frisk snart. Allt bra?

Kram

2009-04-13 @ 21:43:31
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0