Ingen halsfluss

Vilken morrn, man vakande av ett kaaaboommmm...yrvaket satte jag mig upp i sängen VA?? åska nu?? Nej måste vara nått annat....muller muller....nej det e åska...o regnet smattrade...min första tanke var att nu vaknar Selma o Theo(igen) Theo har varit vaken lite i natt....men nej dom märkte inget....så jag låg  o lyssnade en stund jag
 tycker det e mysigt med åska....=) sen somnade jag igen....

Ingen halsfluss...skönt...men stakaren har ju i alla fall ont i halsen...=( fast det e bättre idag...ingen feber än i alla fall, men jätte hostig o trött, får nog vara hemma från dagis  imorrn oxå i alla fall.
han sover innan middag idag..=)..trött efter besöket hos doktorn...o sen hälsa vi på faster helena lite på jobbet fikade...o Theo sprang runt o lekte...perfekt ställe att springa runt på=)

Selma e på dagis o dem har påskfest=) ska hämta henne efter mellanmålet....så får hon leka av sig lite.=)

nej jag får väl ta o göra nått nu när jag e hemma o Theo sover...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0