godiset

sitter här o äter massor m godis....fast det e godiset vi ska ha tills i morrn hmmm får kanske köpa nytt i morrn =) hahaha...

lite rörigt på jobbet dem sista timmarna...men så e det ibland.

i morrn bär det av in till stan m Selma o Theo...ska handla lite till dem...keps till Selma sa hon...en svart m massor olika färger??=)  får nog köpa en keps till Theo oxå=) o lite annat smått o gott...=) kanske jag hittar nått till mig oxå=) om jag nu kommer i några kläder i morrn efter allt detta godig...hihihi...

efter vi har varit i stan så kommer tjejerna m barn hit så blir det lektajm m barnen,...kul..köpt lite nya spannar o spadar till selma o theo likadana så dem inte ska slåss om det..=) efter allt lek o fika så blir det lite grillfest!!! =) då får grabbarna ta över barnen så vi tjejer kan dricka lite vin...hihihi...(undra om dem går m på det??)

längrat tills i morrn ska bli mysigt!

go natt o puss på er!



jag som varit extra snäll idag fär knappt ett tack....=( e någon sur ??? för vad???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0