friskluft o solsken

vilken skön men lite jobbig dag.

idag har vi fixat i trädgården hela dagen, massor med friskluft o sol, lite färg har man fått i ansiktet...=)

Selma o Theo har varit sååå duktiga o hjälpsamma idag, =)...hjälpt till att lasta på släpet med pinnar o annat trädgårdsavfall...=) så slönt att få det undan.

O vi har hittat massor med konstiga kryp; jag o selma...=) o så hittade vi en padda som vi räddade, Mange blev lite skrämd av den...hahaha...han var inte beredd...hihihi....Men jag o selma vi räddade den så den inte skulle hamna på släpet eller nått sånt.

jag e inte van vid alla denna frisk luft så jag e helt slut nu...=)

blir nog trädgården i morrn oxå...lite kvar att göra....tar aldrig slut=)

jag kom på innan idag att detta e första sommaren sen vi flyttade hit som jag inte är gravid eller har spädbarn....så det e första sommaren som vi faktiskt kan röja lite på riktigt ....ska bli skönt att få lite ordning!! =)

nu ska jag slänga mig på soffan o softa lite innan jag somnar!!!

go natt

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0