fredag igen o äntligen friska barn...

peppar peppar ta i trä....så nu e det gjort annars e dem väl sjuka igen på måndag....nu vill vi inte ha fler förkylningar !!!

vaknade i natt o armbågen hade låst sig, det gjorde jätte ont...aj aj aj....fortfarande ont o det knäpper lite...tränat för mycket??? nääää....

det var så skönt att träna igår inte mycket folk i gymmet så det var skönt...men jag var ju inte där förän strax innan 20,00 o gymmet stänger 21,00...så jag hann träna o där var nästan inget folk. så skönt.

idag slutar jag 16,00 ska bli skönt. köra o hämta selma, hon blir så glad när det e jag som hämtar (för det brukar ju vara mange som hämtar) =)

Selma kom med ett så roligt uttryck härrom dagen...mamma jag e stor flicka nu, -ja det är du, o Theo är han liten? frågade jag Selma svara: NEJ,..han är lagom!    hon är för rolig....
mamma du har långa ben sa hon en dag (o alla som känner mig vet att jag inte har långaben!!! =) hihihi) o jag har lagon långa ben, dem slår inte i marken när jag gungar...=)

undra när Theo ska börja säga mer än brrrr....till bil..o grrr till lejon....m.m.....o mamma o pappa...som kommer ibland bara, mest säger han dä..(där)....

nu ska jag jobba!!!

trevlig helg!!!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: caroline max olivers mamma

hej

fin blogg du har.

ha en trevlig helg.

mvh lina

2009-04-17 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0