ekorris!!!

varit lite lugnare på jobbet idag...skönt så man fick undan lite saker som har stått o väntat...skönt!

Sen kom man hem o längtade efter en god fredagsmiddag....men mange hade ingen fantasi idag o en trött Theo hemma...så det blev korv m bröd.....usch...bara att äta o se glad ut....=)....men det e inget gott i alla fall inte en fredag o som e stekt...han kunde ju tat fram grillen=)....usch vad jag klagar....ska inte vara sån...jag fick ju mat!!!=)

Sen skulle Selma gå o lägga sig...var e Ekorris....???...onej mange o selma glömde den på dagis....lilla ekorris...
det e en stor ekorre från serla....som hon gillar...men kudden e favoriten o den var hemma så hon klarar sig som tur är...=) vi sa att ekorris ska passa dagis i helgen o leka med alla sakerna....=) (att man lurar sina barn så, men ibland måste man känns det som).....för jultomten finns väl inte heller??? =)

nu sitter jag o dricker ett glas rött....mmm.....perfekt avslutning på jobbveckan...=)

i morrn bär det av till tollarp så mange kan fixa till motorcyklen o äntligen ta hem den o börja köra( så jag får slut på tjattet hahaha)

sitter o väntar lite på att M har lagt barnen så han kan msn:a lite me mig =)

puss på er

ska ta o läsa vad Petra o johanna har hittat på idag!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen. Va bra att dagen va lugnare. Ingen fredagsmat? Ja ibland får man le och va glad utåt ha ha ha...

Du e go du vännen. Men jo man får lura sina barn på de sättet ibland . de e en mammas rätt här i världen. JO de blev allt en långis. Ska hälsa mamma nästa gång vi träffas. Ja vi MÅSTE träffas!

Kramar

2009-04-03 @ 21:30:21
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0