ARG

vissa chefer lever visst fortfarande på stenåldern....
där manen ska jobba, mendans kvinnan ska vara hemma med barnen....
Manen ska helst inte vara hemma någonting med sina barn oavsett om det e pappaledighet eller hemma med sjuktbarn (okaj pappaledighet o sånt fanns inte på stenåldern, men ni fattar)
den här chefen har nog aldrig varit hemma med några sjuka barn....för mannens jobb e viktigare än kvinnans.(hans ord inte mina)
Ni som läste det förra jag skrev här fattar allt, men jessica tycket inte jag skulle skriva så....men jag var ju så arg igår. 

till nått roligare:

Selma e en hajar på att spela kort...spelade lite m henne i morse...hon vinner hela tiden =)...lilla fuskisen...hihihi...
Theo börjar bli bättre...det e skönt!

snart e det påsk...undra om man får nått påskägg??? tror inte det...men selma o theo får ha nog...=)

mitt hälsosamma jag kämpar på e både lätt o jobbigt på samma gång!

puss

Kommentarer
Postat av: johanna

oh vilken störd chef mange har!! han har nog inte varit hemma med sina barn, starclkars hans fru! ..bra mange står på sig!!! =)

2009-04-06 @ 20:53:34
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0